ASK 2011

Bismillahirrahmanirrahim.

Mesti cam pelik aku update blog pasal program ni. Bukan nak cakap ape sangat pong. Just nak bagitau yang aku dapat tengok ASK malam tadi from our own house sebab dah ada TV muahahahahah. Takdelah, kidding.

wrcxd.jpg

But seriously, ASK 2011 was boring! Boring boring boring boring boring! *sebut dgn gaya bimbo* hahaha. 

Host
Aku rasa x syok langsung diorang berdua ni jadi host..ceh, suke hati aku je kan nak kritik. But for me, why didn't they assign orang yg memang betul-betul expert in hosting. Kan program ni supposed to be a prestigious one, so why took risk by merely assign an actress to be a host? Kan dah tak best. Dahlah Rozita Che Wan cam control gile on stage tu. Pastu  she seems uncomfortable with her appearance. Aku rasa lah. Make up tebal sangat kot. Baju tu sempit sangat sampai takde ruang nak bernafas kot. Awal-awal dah boleh expect ASK x best. Hahah tp aku tengok jugak bhahahah sebab nak main komen-komen =p

iPad
Part ni paling kelakar sekali. RUpanya ramai lagi artis yang tak tahu guna iPad. Hahah. Pastu yg lawaknya, ada sorang artis perempuan ni siap cover malu cakap  "ada banyak iPad kat rumah, tapi tak pernah guna". Hahah. Adoiyaiii. Spoil! Kalau Steve Jobs tengok ASK 2011, boleh tergelak guling-guling hahah. Kalau pakai sampul je kan sonang.


Performance
Dalam semua performance yg ade, aku cuma suka performance yg intro by Black and sape entah mamat tu, dengan the other one, by Shila Amzah, Jac, and Alya. Yg lain? hampeh. Especially Najwa Latif. Dahlah perform pakai baju tidur bhahahah. Pastu, pi bagi actresses yg 4 org tu menyanyi masa closing. Hahah. X sedap kott suara. Again, yes, I get it, they are giving the opportunity for people to show their talent, and somehow they're trying to be appreciative towards those people. But for me, kalau kau betul-betul nak jadikan the show prestigious, bagilah yang betul-betul expert untuk perform. Barulah ASK boleh jadi tiptop.

Pakaian
The more sexy you are, the more gorgeous you'll be. Macam tu eh? Aku tak suke pakaian Fasha Sanda. Next year bolehlah buat tema 'berkemban'. Baru kau suka kan Fasha.

Iklan
Annoyed lagi. Iklan ASK ni semua nak seducive. Guna artis-artis perempuan, pastu buat muka menggoda depan cermin perasan sorang-sorang. Iklan nak je nak seducive lebih, hasilnya tak seberapa pon. Kesian aku tengok artis-artis perempuan ni. Haih.

Hahah banyak gile aku kutuk. Cube buat sendiri program besar macam tu. Mesti ramai yg kutuk kau Atie. Hewhewhew. Chill lah. Saje je aku buang masa update pasal ASK ni. heheh.
Yang penting, memang aku sengaja tengok ASK in which initially aku tak delah plan untuk tengok. Abang yg nak tengok. I watched it just to see how the show goes. Conclusion, ASK tak best. Maybe sebab tak cukup preparation, kurang rehearse. Ya, obvious gile ramai yg mcm x prepare. Tp other than yg aku kutuk ni, ok je kot. hewhew =p

okbai.

Comments

HafizahNik said…
haha best je kan.ktorg kat rumah ni pon same
syeera said…
setuju dgn atie. borinngggggg

Popular Posts