Aurat Wanita Islam

Bismillahirrahmanirrahim

Apa khabar iman anda semua? Semoga Allah pelihara iman kita semua :)

Tak tahu kenapa aku tetiba rasa nak celoteh pasal aurat harini..out of the blue :) tak tak. aku bukan perempuan sempurna. Tapi aku harap tulisan aku harini boleh sedikit sebanyak jadi reminder untuk diri sendiri dan bermanfaat untuk uolls ;)

Harini aku nak tulis pendek ringkas padat je. Memandangkan anakku Muhammad Yassir tak sihat muntah-muntah petang tadi lepas balik dari school (side effect hantar anak ke sekolah)..aku kena fokuskan perhatian aku lebih pada dia.

Allah suruh kita tutup aurat. 
Bukan balut kulit. Bukan tutup kepala. Tutup aurat.

Sila kaji dan fahami, sambil beramal :) Jom tanya ulama'. Sekian :)

Comments

Anonymous said…
tq for the reminder ladyship atie

Popular Posts