Smile With Tears :')

Bismillahirrahmanirrahim

Aku rasa ramai kat sini dah tahu yang aku sedang prepare myself utk melahirkan anak pertama kami, as Im now 38weeks pregnant. To be exact, 38weeks, 2 days alhamdulillah :)

Dah tak mampu nak keluar rumah bekerja kat luar. Aku akan rasa nak pengsan, especially kalau waktu panas terik. Duduk rumah pun, sepanjang masa aku mengantuk. Tak faham kenape huhu. Contraction of course makin kerap as my baby's head engaged now. Duduk dalam aircond pun berpeluh. Jalan sikit pun boleh lenguh kaki, cramp segala. Fuh. Aku mula faham perasaan orang yg berbadan besar. Just imagine, petang semalam aku timbang, aku kira berat aku dah naik 13kg total. Few hours after that aku timbang again, dah naik another 1kg. STRESSSSSSS hahahah. Aku rase aku dah gemokkk sangat. And aku selalu fikir macam manalah orang-orang gemuk boleh sanggup tahan bawak badan diorang for years? Even mostly are getting bigger year by year.


Team NutriSeeHeart Melaka :)

Sekarang kerja aku, lambai2 husband, adik aku and team nutriseeheart yg lain je bile diorang keluar bekerja and doa ketat-ketat kat Allah supaya Allah jaga semua orang dalam organisasi kami.



10pagi -12 tengahari : Misi nutrisi di PASAR BESAR Melaka (Sebelah Melaka Central)





1 petang - 3 petang: Random places around Melaka.






5.30petang - 7 malam : Kawasan riadah Bukit Serindit Melaka.


Alhamdulillah, baru lebih kurang 3 minggu konsisten, masing-masing dah dapat sekurang-kurangnya 1 customer dari aktiviti Walk&Talk ni :)

Hasil dari aktiviti konsisten, alhamdulillah abang dapat coach adik beradik pemilik Ariani & Astana Moda cawangan Melaka. The whole family alhamdulillah started on program :')

abang semangat nak bagi produk pada diorang


kakak tudung pink tu yang call abang bagitau nak consume Herbalife untuk seluruh keluarga


Happy sangat, sebab bukan senang sebenarnya, rata-rata orang Melaka majoriti belum kenal Herbalife, dan masih kurang kesedaran tentang keperluan nutrisi seimbang setiap hari. Itulah tugas kitorang :)

Alhamdulillah, family Ariani & Astana Moda Melaka mula berkongsi tentang Herbalife kepada pekerja-pekerja dan staf diorang. Semoga orang Melaka lebih sihat dari hari ke hari ameen :)

Semoga Allah memelihara semua coach yg ada dalam organisasi kami, termasuk yg jauh luar Melaka, luar KL. Tiada yg lebih baik dari berada di bawah lindungan Allah :)

Orang-orang Melaka yang sedang mencari Herbalife, atau yang sedang mencari solusi untuk turunkan berat badan secara sihat, tambah berat badan secara sihat, improve kesihatan, perbaiki masalah kulit, ATAU mencari extra income, boleh contact kami.

0126714353


Kalau nak tahu lebih lanjut tentang aktiviti team Herbalife Nutriseeheart Melaka, boleh update selalu di page Nutriseeheart:

www,nutriseeheart.com

Comments

joegrimjow said…
tahan... tahan.... sampai 20hb. bleh sambut besday ngan anak sama2. wahaha

Popular Posts