Kebergantunganku Pada Produk Herbalife

Bismillahirrahmanirrahim

alhamdulillah harini dah 37 minggu 6 hari. Esok genaplah kandungan aku ni berusia 38 minggu. Last Tuesday pergi antenatal check up, gynae cakap my baby's head engaged.




Alhamdulillah. Memang dah dekat nak deliver. But still up till today, bangun tiap2 pagi still baby dalam perut lagi hewhew. Past few days aku sampai rasa moody and stress sbb aku beria-ia mimpi baby ade kt sebelah (aku even pernah mimpi push2 baby dalam labour room muahahah) tapi tibe2 bangun, aku nampak ade bola jaring kt perut bhahaahhah. Aku hari2 istikharah and solat hajat mintak Allah izinkan aku bersalin pada waktu yg terbaik. Walaupun kalau ikutkan hati, aku rasa nak force baby keluar sekarang jugak. huhu. Allah knows best :)

Ok jom masuk pada topik sebenar heheh. Aku nak cerita tentang kebergantungan aku pd produk Herbalife. Woahh mcm scary kan. Mesti ramai antara korang yang baru je terfikir nak lose weight / gain weight or consume herbalife for health, terus tertanya2, 'do I really have to consume these products continuously till I die??'

Heheh. My answer: SUKA HATI KORANG le. But aku mmg dah decide inshaAllah akan consume Herbalife as my daily nutrition intake sampai mati. And I will work hard untuk provide the products, the best nutrition for my entire family ameen!

Especially during pregnancy ni, memang horrible lah. Sakit belakang, loya, kurang energy, lapar setiap jam, dehydrated sebab kerap kencing, contraction, segala macam sakit lah. And produk2 yang aku paling perlukan and depend on everyday are:

Herbalife shake! my source of daily nutrition, for my and the baby :)

I take 5-10 capsules a day, for the baby's brain growth, and it helps me a lot for my backpain during pregnancy

This tastes sooooo nice and fresh!! Sedappp! I breath better with this during the whole pregnancy (sebab org mengandung susah bernafas)

calcium utk bones :)

energy booster!!

aloe for my digestion and utk maintain kulit cantik, sbb hormon masa mengandung buat aku senang dpt jerawat, but aloe ni cepat2 hilang kan :D


Yes, without the products, i cant imagine macam mana aku nak lalui hari2 aku dengan migrain setiap hari, cepat letih, low blood pressure, kuat tidur, etc. 

I share because I love Herbalife!

Kalau korang x consume Herbalife sekalipun, mulut korang still BERGANTUNG pada makanan lain yg kurang lengkap nutrisi kan? Nasi, sambal, ayam goreng, sayur goreng, and sume makanan berminyak and high kolestrol. Takde lak nak komplen. Huh. Kalau kat dapur rumah xde minyak masak, mesti susah nak hidup kan? Ha, tu maksudnye ur life depends on MINYAK MASAK.

Which is better? Herbalife shake or MINYAK MASAK?

Think wise, decide wise, eat wise! For ur future generation! 


Comments

Popular Posts