Kusangkakan Kembar

Bismillahirrahmanirrahim

Alkisah suatu hari yang lepas, aku tiba-tiba merasakan buat julung kalinya ada tendangan yang dahsyat dari dalam perutku. Tendangan yang kuat dan serentak dari setiap penjuru perut aku. Kuat and non-stop for about 2 minutes.

Dan aku ingatkan bayi dalam perutku kembar. Hewhew.

Thought Cloud Clip Art Berangannn...


Heheh. Tapi musnah angan-anganku bila pergi checkup haritu, doctor kata baby aku only 1 dalam perut hahah. *memang lah kau larat nak jaga twins kan atie oii!*

Dulu-dulu, aku cakap kat diri sendiri, aku tak nak anak kembar. Sebab susah. Nanti semua perbelanjaan jadi double. Clothes, books, everything. Especially when my kids going to school. Jenuh woo nak spend for 2 same books at the same time. Kalau adik beradik normal normally we can save costs by just inherit the books used by the elder to the younger.

Tapi after I met Herbalife, I am taught not to be afraid to do the uncomfortable. I'm taught to not be the slave of money. And to work hard to have the freedom of time and money and also extraordinary lifestyle that I always wish for.

So it happened that I got married with the most lovely husband. Abang memang ada genetik kembar yang agak rapat. Kakak ipar aku ada sepasang anak kembar. So tak mustahil pun if I have one hewhew.

Tetibe lepas tendangan yang agak dahsyat tu aku berangan ada anak kembar. Tapi cuma tinggal angan-angan lah. Hahah. But Allah knows best, mane tahu nanti tetibe time bersalin keluar 2 babies. Pergh. Best gile :D


Heheh. Kbai.

Comments

ain akasyah said…
kak atie..untung lah kan kalau dapat anak kembar..agak2 kalau nak sorang boleh x?haha

Popular Posts