Cuba Cari Labah-labah

Bismillahirrahmanirrahim.

Okey. Mengarut tak tajuk aku tu? HAR HAR HAR *lame 
Sesungguhnya aku mengaku, terlalu banyak alasan yang kuberii untuk update blog terchenta ini. Pagi ni baru tersedar. Haih lahh.

Sebenarnya sepanjang-panjang tempoh aku tak update blog ni, banyak sangat benda terjadi dalam hidup aku. Heheh. Antaranya:

1. Yassir tumbuh 2 batang gigi, dah mula memanjat, dah mula berdiri.

tu gigi tu =p





Gambar Yassir memanjat aku tak jumpe pulak. Paling best, kalau time tengah mandi, Yassir mesti tak nak berpaut pada Mama, tapi nak berpaut pada baldi. Diri sendiri, kocak-kocak air dalam baldi. Heheh so cute :) I wish I could capture those moments, tapi takkan lah tengah2 dalam toilet punya gambar pun aku nak upload kat sini kan hahahah.



2. The biggest loser Melaka, turn 5.4kg menang RM1000!

join WEIGHT LOSS CHALLENGE, turun berat, bonus dap at RM1000 CASH

kira duit cukup tak

saya tak sangka saya dapat duit ni! HEHE
So readers, sape nak jadi my next winner?? =D



Boleh SMS 012-6714353 if YOU are interested ;)


3. Faten Nikah dengan Faiz :)

Tarikh sama dengan Fiesta Weight Loss Challenge. 3 November 2012. Tapi aku gagahkan jugak pergi lari-lari sambil tekan pedal minyak Honda Accord ke majlis nikah Faten.. HAR HAR. First line aku merangkap kawan sekolah. Nak kata kawan baik, sebenarnya kat sekolah takdelah sangat, tapi sejak Faten serious dengan business Herbalife, kitorang banyak mula share things together :) Alhamdulillah, Herbalife mengukuhkan ukhwah aku dengan kawan-kawan jugak :) 


semoga menjadi suami soleh, sentiasa support Faten utk terus maju dengan Herbalife, dunia&akhirat :')


aku sayang Faten :)

Kalau sape2 yang tak pernah kenal Faten ni, boleh baca entry INI

Alhamdulillah ala kulli hal :D



Comments

Popular Posts