Best Ke Bertunang?

Bismillahirrahmanirrahim

errrrr.... Not really! Haha. Let me tell you why.

Saya tak adelah plan pun nak tunang2 ni. Serious, it was out of our life plan, at all. Cuma, alkisahnya, permintaan kami untuk bernikah diakhiri dengan one 'fine' solution, which is MAJLIS TUNANG.

I was like 'Tunang nak buat apa? Kitorang dah almost one year dah being informally engaged'. Tapi apakan daya. Terpaksa diikutkan juga kata orang tua. Kalau tak silap saya, syurga saya ada bawah tapak kaki Mama saya. Kan? Hehe.


28 November 2010


Alhamdulillah, majlis berlangsung lancar :)

TAPI, honestly, I HATE MY MAKE UP. Honestly lagi, on the day, saya rasa tak confident langsung dengan myself. In which, i hated that because saya mmg rasa muka saya ni tak make up lagi cun. Okay la, fine, bukan la cun, tapi comel la daripada make up. Banyak kali kot emphasise nak make up yg light and cute, tamaw lipstick merah-merah. Tapi die merahkan jugak. Dah kata tamaw ade line kat hidung utk nampakkan hidung mancung, die beria-ia lagi letak line kat hidung. Huhu.


Takpelah kan, dah lepas dah pun :)

Kahwin nanti memang saya akan make sure everything goes as perfect as possible inshaAllah :D

Okay malas nak update banyak-banyak. Tengok gambar je la eh? Ni saya letak gambar-gambar yang penting je. kalau nak tengok lagi banyak gambar, add saya kat facebook, hangpa tengok la puaih-puaih (puas-puas) hehe. Facebook: LADYSHIP ATIE

enjoy the pictures :) :) :)


 Yang ditunangkan :D


hantaran from atie to Yus (:



from Yus to Atie :)


Okay below are hantaranS from Atie yg Atie sangat suke sampai rasa mcm sayang je nak bagi Yus hehehe
They are:

cake :D


Herbalife


Sirih Barbie


Family Atie
p/s: Wani tak ada sebab die kat UK. Wani is my elder sister :) I'm the second. And my siblings are all girls okay. All BOOKED haha
Ibu Ayah baru :D

Alhamdulillah :)
Thanks to kawan-kawan and families and relatives and all people yg datang memeriahkan majlis. And special thanks to those yang sama-sama rewang utk jayakan majlis. I love u all.

Comments

wanirosli said…
atie, mane jumpe mak andam?
kiri kanan bukit said…
hindarkan tabarrujnya ya ukht :D

Popular Posts