Kalau Sabar Kan Bagus :)

Bismillahirrahmanirrahim

Hehe, aku bukan nak cerita pasal ape pun sebenarnye. Entry ni aku dedicate kat customer2 Herbalife. Tak kiralah customer aku atau customer orang lain.

Ha ramai je customers yang merungut kalau in a month (or more) tak dapat result yg diorang impikan.
Haih, aku hanye mampu cakap, sabar k?

Aku mula ada masalah kulit teruk pada November 2009. Takde gambar time tu, sebab apa? Kalau nak taw gi refer balik kat entry INI

Aku start consuming products on December 2009. 
Detoxification effect yang aku experienced LAMA GILA WOOO.

Ade 5-6 bulan maybe?
Lets cekkiddaut!

Nampak tak Cik Ladyship? Tu yang 2nd from left, sebelah lelaki handsome tu. Pakai tudung warna dark brown.
Toye kan muke aku? Eeeeeeee -.-'

Kalau tak nampak, meh aku fokus kan lagi.
Ha. Nampak? Eeeeee burok nyeeeeeee!

Okay tuan-tuan dan puan-puan, kedua-dua gambar di atas diambil pada May 2010. Time ni ada training Extravaganza kat Singapore. 
Hmm. Kire lah bape bulan tu. December 2009 - May 2010. Still detox.

Brader, sabar okay?
Kulit ang dah 20 tahun tak pernah detox, ang mengharapkan segalanya yang berlaku adalah yang terbaik dari ladang, DALAM MASA DUA BULAN? Kenapa tak bagi masa 20 bulan. Baru lah adil skit. 20 tahun. 20 bulan. Ha, kan kena tu?


Memang terbukti Allah suka orang yang sabar. Dan berusaha bersungguh.-sungguh. Dah lah nak result tip top cepat, tapi bila aku suh amek semua produk yang bagus2, tamaw pulak. Kalau tamaw kuar duit, senang je. SABAR okay?

Kalau aku tak sabar dulu, and kalau aku kedekut nak invest on my own beauty, surely I won't get kulit yang macam sekarang ni.


picture taken in October 2010.
Sengaja memfokuskan pada bahagian muka yang ni (pipi kanan aku) sebab kalau korang tengok gambar atas balik, pipi kanan aku yang ada kesan parut jerawat tu. Ha, dah licin kan? :')


Pesanan penaja applicable to semua jenis customers. Gain weight/ lose weight/ health-purpose.
Pokoknya, SABAR ya mbak?
Usaha lagi.

All the best inshaAllah =')
Alhamdulillah


Comments

Hayatul Mohamed said…
dah tukar layout! hehe.. kulit saye teruk berkali-kali gande dari kak atie, so maybe ambik mase lagi lame. stahun agaknya..hee. atas nasihat doktor saye makan ubat.tapi saye still consume herbalife everyday =)

Popular Posts