Yassir Edisi Setahun 6 bulan

Bismillahirrahmanirrahim

Hai uolls. Aku dah lebih seminggu tak hadap blog. Sibuk ya amat!! Macam-macam lah benda yang jadi  dalam dua minggu ni. ALhamdulillah I would say my life is so amazing syukur sangat-sangat!!

Dah lama sangat tak bercerita tentang Muhammad Yassir kat blog ni. Huhu. Tiba-tiba terasa nak update tentang Muhammad Yassir harini ;)


Honestly masa baru bersalin dulu, setiap kali aku tengok Muhammad Yassir, ada suara kecil dalam hati aku yang persoalkan: "betul ke ni anak aku?" HAHA. Sebab, tengok je lah gambar di atas. Kulit gelap. Mata sepet. Hidung mashaAllah hahah kembang betul! 



So you tell me, kalau compare kan both pictures above, tang mana yang sama antara kami berdua dengan Muhammad Yassir? -almost none- 

Alhamdulillaha, aku bersyukur sangat dengan nikmat dapat membesarkan anakku sendiri and saksikan sendiri perkembangan Muhammad Yassir setiap masa. Seronok tau perasaan tu!! 


Dah pandai perasan depan kamera 

Nak tiru Mama Papa bergaya

Berlagak macam adult

Tiru cara orang dewasa tengok TV

Off to school =)

Dah berusia setahun 6 bulan. Orang kata makin senang jaga. I would say yes, sebab dah pandai berjalan. Tapi, dalam seminggu ni aku diserang backpain yang agak teruk, sebab Muhammad Yassir menyusu dan merangkak atas badan aku ikut suka hati dia. Huhu. Sekarang dah hantar Yassir ke sekolah and kadang-kadang aku tinggalkan seharian dengan Nanni and Atok, bila balik dari bagi flyers or jumpa customers memang Yassir akan demand perhatian penuh. So tak sampai hati kalau x breastfeed. Banyak jugak lah dia nak qadha' susu dari aku waktu malam. Takpelah, yang penting misi breastfeed sehingga usia 2 tahun tu masih dilaksanakan. Tolong doakan aku kuat :)


Alhamdulillah 'ala kulli hal!


Comments

Popular Posts