Jangan tiru aksi Mama

Bismillahirrahmanirrahim


Customer Herbalife aku yg pertama hehe.
Mama lost 13kg total


selama...............

......

......






















































.......







10 BULAN!!!

Hua hua hua hahahaha


Nak tahu rahsia mama?

Pagi: shake before pergi kerja
Dalam kereta on the way ke tempat kerja: Maruku
Kat office, dah sampai terus gi mengeteh dgn member2.
Lunch shake
Pastu petang mengeteh lagi sambil munching maruku atau kacang tanah
Dinner nasi cam biasa dengan ayah
Malam buat kopi dalam shaker cup Herbalife!

haha.

Walaupun aku garang in coaching my customers, aku still tak dapat kawal kerenah Mama sebab suka tipu aku ahahhah. Mama sorok maruku dekat bawah driver's seat kereta dia.
Mama minum kopi senyap2 time aku tgh busy buat kerja aku. Siap cecah biskut lagi. Hahah.

Tapi Mama is still the biggest loser in my family hahah.
As long as she's happy and sarapan pagi dengan Herbalife, I am grateful enough =)

Mama dah mula ada u*an hahahah.  

Comments

Popular Posts