I'm Back! =)

Bismillahirrahmanirrahim


A month of not being able to go through normal daily routine is an enough torture for me and Yassir. Feeling useless sangat sebab duduk rumah terbaring atas katil je. Mula-mula anak sakit. Lepas tu emaknya sakit pulak. Back to back. Alhamdulillah suamiku memahami kesihatan aku yang kurang stabil lately. Abang sorang-sorang buat semua workload...and bibik tolong buat house chores. Aku makan pun tak lalu..7 days in a row aku makan bubur nasi je. Sedap!! Hehe.

Alhamdulilah today I'm feeling much better walaupun tak recover sepenuhnya lagi..after one week berperang dengan demam, migraine, dehydration, muntah-muntah...stresssss. Tapi aku bersyukur alhamdulillah sebab bila dah terlantar tak bertenaga, definitely aku rindukan badan yang sihat bertenaga. Solat pun relax je. Bangun pagi rasa fresh. AAAAAAHHHH rindu gila! Sekarang pagi-pagi bangun tak ada migraine tiba-tiba rasa mcm pelik la pulak haha.

Walaupun almost sebulan aku tak berblogging, in my "real life" sebenarnya banyak je beautiful things yang berlaku =) Alhamdulillah setiap manusia tak akan dapat lari dari ujian kan? Tapi di sebalik setiap ujian tu, memang ada hikmahnya. Sepanjang sebulan ni macam-macam ujian Allah bagi, terutama ujian dari segi kesihatan yang memberi impak kepada banyak sangat hal-hal penting yang lain..tapi untung aku ada suami yang tak berkira dengan aku alhamdulillah. Aku berehat selama sebulan, semua kerja-kerja aku abang ambil alih. Alhamdulillah. But now I am back, sekarang nak kena "warm up" enjin aku dulu..hehe. So, sorry la uols baca entry ni tak berapa nak ada motif hehe.

See you in my next entry! =)

Comments

Popular Posts