Herbalife Reunite Sharodzian

Bismillahirrahmanirrahim :)

Teringat dulu, November 2009. Aku terpanggil untuk contact my bestfriend, Maryam because aku nak tahu more about Herbalife business. Sebab aku dengar rumors yang Maryam beli kereta untuk Mak dia guna income from Herbalife. That really attracted me. So aku tak fikir panjang. Aku terus contact Maryam kat facebook untuk jumpa. And aku signed up 1 December 2009.

Sekarang dah Ogos 2012. Cepat betul masa berlalu. huhu.
I was from SMKA Sharifah Rodziah, Melaka. a.k.a SHARODZ. Dulu there was only me yang dari Sharodz aktif with Herbalife. Now, the Sharodzians makin beranak-anak in Herbalife. Heheh. Gambar di bawah diambil semasa STS Pullman Putrajaya Ahad lepas.


pink =non-supervisor : Nadrah & Farah Nadia (sila cepat2 Supervisors ye sayangs heheh); income RM500-RM800
green = Supervisor : Zaidatul Husna & her sister *aku xsempat tanya income diorang heheh
Yellow = World Team : Raihanna & Faten ;income RM2000-RM3500
Blue = Active World Team : Ira
Red = GET Team : Ladyship Atie

**income testimonials are not average. Bergantung kepada usaha individu.

Alhamdulillah. Walaupun bukan semua downline aku, but aku happy sebab makin ramai orang muda yang percaya bahawa Herbalife adalah sebuah company yang memang kukuh dan boleh menjamin masa depan yang cerah! inshaAllah.

Aku happy jugak sebab makin ramai students yang sedar kelebihan sara hidup melalui perniagaan berbanding sara hidup melalui cara makan gaji.

Selain tu aku happy sebab semakin ramai orang muda yang mula sedar tentang amalan pemakanan sihat, dan mereka memilih NUTRISI TERBAIK DI DUNIA. Which is HERBALIFE! Bayangkan keadaan masyarakat dunia 20 tahun akan datang kalau semua orang muda sekarang mengamalkan gaya hidup sihat. InshaAllah Malaysia tak lagi contribute kepada statistik obesiti dan diabetes dalam dunia Ameen!


LET'S JOIN US, EARN EXTRA INCOME
SMS 0122780844










Comments

Popular Posts