Cabaran Untuk Diri

Bismillahirrahmanirrahim

Ok mulai hari ini, 6 January 2012, bermulalah cabaran aku untuk diri sendiri. Cabaran antara aku dengan Allah. Dan cabaran aku dengan Herbalife.

Cabaran dengan Allah:

  1. Mengulang hafazan satu hari satu muka surat, secara serius, supaya by end of this year, aku dapat mantapkan hafazan aku semantap-mantapnya Juz1 hingga Juz 5. Ini dream aku untuk tahun 2012. 
Cabaran dengan Herbalife.
  1. Membantu sekurang-kurangnya 5 orang dalam organisasi aku untuk jadi World Team (income average rm3k -rm5k sebulan), 2 orang untuk jadi Active World Team (income rm6k-rm9k), dan seorang untuk bersama-sama naik GET (income more than rm12k sebulan) bersama-sama aku dan abang. Ameen. 
  2. This year kitorang nak average income kami rm20,000 dalam statement. Tolong doakan! Please! 
  3. Kami akan fight very the hardest untuk qualify FREE Vacation
Ok tu je. Ada 3 cabaran untuk diri sendiri yang aku tulis kat sini. Banyak lagi sebenarnya, tapi cukuplah 3 ini sahaje untuk aku reveal kali ini. Hewhewhew.

Tolong doakan! Kbai.

Comments

Popular Posts