We Were Royals On The Royal Carribean Cruise

Bismillahirrahmanirrahim.

Aku dah nak siap dah entry utk Cruise sebenanye, tapi last2 entah cemane aku terdeleteeeeeee uwaaaa sedihhh ;'(

Fine la, mari kita mulakan semula sesi bercerita hewhew.

ANyways, aku dan abang baru je balik from fully paid vacation by Herbalife at The Royal Carribean Cruise. Best gile wey. Ammattt best! ;)

Ape yg best? We get to honeymoon!! Hihi.

jangan tiru aksi ini hihi =p









Free flow foods!!


makan sambil menghadap laut Allah, mashaAllah!!









Balik bilik, order lagi food hewhew
room service menu, UNLIMITED!!

Ended up, abang naik 4 kilO!!!! Hewhew. Aku memang tak naik berat, sebab aku tak selera sangat pun nak makan, perut asyik kenyang je. Hihi.

Also,
We get to Mingle around with other qualifiers on the cruise

Jalan2 dengan Gen-H Qualifiers



Nu'aym ajak main golf

tournament antara org putih, org jawa, org arab, dan org Melayu hewhew


relaxing depan pool
indoor swimming pool

gym, exercise pun menghadap laut Allah, subhanallah
Boleh mandi kat open swimming pool ;)


Meh sini nak cerita pengalaman yang paling tak dapat dilupakan atas cruise. Malam terakhir kitorang pergi lepak kat centrum, where kat situ memang most of the time akan ade performance, etc. Malam tu ada rock n roll party. So kitorang mmg plan nak duduk lepak tengok org nyanyi je.

Buttttttttt

Tetiba ada diorang perform satu lagu slow, so diorang invite semua couples utk dance, ala, yg menari ala2 romantik tu. Abang pun buat keje gile tarik tangan aku, nak menari. Aku mula2 mmg hesitate, tp kesian lak kat abang nnt x fun, so aku layan je la.

Dah habis lagu slow tu, tetibe ade sorang crew datang kat kitorang tarik kitorang naik stage. I was like, WTH??! Hahah. Tak dapat terima wey. Korang boleh bayangkan macam dalam cerita Titanic tu, yang diorang ade main menari2 tu kan. Ha, mcm tu la. Merah padam muka aku atas tu tapi dah tak boleh nak buat ape. Terpaksa go through la kan.

Mula2 cam ade la dalam berbelas couple atas stage tu, but second song, diorang suruh yang lain semua turun and tinggal 3 couples je weyyy. Surprisingly, diorang tak bagi kitorang turun! So kitorang antara 3 couples tu la. Pulakkkkk diorang pergi buat voting lak sape twist paling hebat. Memang kitorang twist tak twist lagsung la. Dah kemaluan teramat dah time tu hahah.

Tetiba voting based on sorakan audience. Surprise lagi, kitorang win the competition! hahahahahaahahah. Lawak gile. Habis je scene tu kitorang terus lari masuk bilik! MALUUUUUU =p

But seriously aku rasa sebab mulut aku masin. Aku ade cakap kat abang masa hari first, nak cari kalau ade dance competition mcm dalam cerita Pisau Cukur tu. Aku gurau2 je time tu,, tetibe jadi pulak kannn tanpa aku cari! hahaah. Gile.


Ni lah centrum tu ;)



nampak tak muka kitorang merah padam tu huhu
Oklah, itu je aku larat tulis. Penat dah. Balik cruise terus demam 2 hari. Ni baru ok sikit. Batuk teruk, batuk kering. Setiap pagi kul 2-3 aku mesti terjaga sebab batuk kuat. Sedih :(

Heheh. But pengalaman bercuti di Royal Carribean Cruise memang tak dapat nak dilupakan. It urges us to qualify lagi for next vacation with Herbalife. in June, we'll be going to Tokyo pulak inshaAllah! Jom pasang angan-angan dari sekarang and kerja keras2 utk qualify! Ameen ;)

By the way, this FRIDAY jam 8malam, akan ada sharing tentang vacation ni dari semua qualifiers, kalau nak dengar lebih lanjut lagi, datanglah ke Nutricity Melawati. 51A, Jalan Negara.
Call/SMS/BBM aku k utk details ;)

Comments

Popular Posts