I am now a wife

Bismillahirrahmanirrahim

=)
Entry ni aku mulekan dengan senyuman, untuk indicate yang aku happy dan bersyukur yang amat sebab apa yang aku kerjakan selama ni Allah makbulkan.

Since my previous entry, I was busy with exams and wedding preparation. And memang tangan ni tak boleh nak type ape2 kat blog. So aku janji kat diri sendiri, next entry mesti aku dah bertukar status as a wife heheh.

So here it is, but still, cannot write much sbb I'm in rush. Saje nak announce yang aku dah 17 hari berkahwin. Nnt entry lepas ni inshaAllah ade masa aku cerita panjang2 tentang perjalanan kami yang sukar untuk menghadapi hari pernikahan. ayat nak kecoh je kan. yelah, aku kahwin dengan seorang penulis. so kena ade 'attitude' as isteri penulis. weehuu =D

Gambar official from the photographer yg kami bayar belum dapat lagi. Ni gambar aku amek from few cameras yg diorang upload kt facebook. Nah few pictures of us on the big day =)

dalam bilik baru last touch up before turun bawah


waiting for abang


abang tersenyuuummmmm je sejak die keluar dari kereta hahah



dah selamat akad nikah =)






sesi abang bukak niqab aku. ceh poyo je kan =p




Dah selesai nikah, siap ada berarak lagi. kelakar pun ade, tapi nak buat cane. Ikut je lah. Parents aku dah nak mcm tu kan..huhu.


Mama letak red carpet lagi on the way to the Pelamin.

the Pelamin
Aku pilih untuk berniqab semasa majlis nikah, sebab waktu kali pertama abang jatuh cinta pandang pertama dengan aku, I was wearing niqab (time ni doctor belum suruh remove niqab sbb jerawat belum teruk). Itu je significant nye huhu.

Thanks to all yang bertungkus-lumus rewang and working non-stop before, during, and after our wedding day. Bukan setakat pakcik makcik sepupu sepapat aku, students Mama pun banyak sangat tolong. Terharu =') And thanks to friends and families yg attend, walaupun dari jauh. Pun terharu sangat =')

We are now married. Alhamdulillah Allah tunjukkan aku dengan business Herbalife. Kami dapat kahwin cepat sebab rezeki dengan Herbalife Allah bagi kami. Skrg, the Big day tinggal kenangan. And we are working very hard to move to the next level. Big target in our Herbalife business this month. Allah please help us. And korang please pray for our marriage to last till jannah and may Allah grant us anak-anak yg soleh dan solehah. Ameen.


Comments

wah.. tahniah yerk ati. sory ar aku xdapat g majlis ko ari tu...

hope berkekalan sampai ke akhir hayat k :)
Anonymous said…
Ati ...tahniah yer...sorry kak umph tak pat dtg mase majlis atie...kak umph ade sekolah time tu..sowieee ye ..nway im happy for u sis..n miss u also...hahaha herm dah kawen dah adik aku sowang noie...so klu ade calon2 yg bleh dibuat suami jgn malu2 tuk kenen2 kan yer..hahahaha
Ziarah76 said…
wah... tahniah lah :)

bagaikan pinang dibelah 2, sama padan, sama cantik, sama hensem cik adik dan cik abang.

Semoga berkekalan hingga ke ahir hayat.

Selamat melangkah ke alam baru dalam kehidupan...

sampaikan salam kpd husband
lidey lim said…
tahniah...
cantik baju :)
Harir Al-Azraq said…
Barakallahulakuma atie~~ ^^
Lame jumpe kan? Jumpe2 je da kawen da ha~~

Selamat bercinta hingga ke syurga ^^

Popular Posts