Yes I am VERY busy. So What?.


Saya dapat Bag HERBALIFE!!

Oh oh. And saya juga berjaya mendapatkan tiket free untuk ke Universal Studio di Singapore pada bulan May ini. Bahagianya rasa hati wowwiee ;p

Oh boleh tak. Minggu depan saya ada 2 assignment kena submit. 2 test. dan 1 presentation.
Dan weekend ni, as usual saya sibuk amat.
Macam mana ni?.

Maka, saya sedang menghadap laptop untuk menyiapkan salah satu daripada 2 assignment tersebut.

Monash Sports Carnival this saturday, 17th April 2010. Open to PUBLIC!!!
Saya ada tanggungjawab yang agak besar di situ.
Sebab saya ada 2 booth untuk dikendalikan. Booth HERBALIFE dan booth Islamic Society.
Boleh tak nak belah dua badan ni?.

Oh dan yang paling penting. Ni, semua antara kamu perlu take note ye. Saya bekerja keras bersama committee saya dalam Islamic Society untuk event ni. Budget gila besar tahu tak. Kami memerah keringat kami sehingga ke titisan terakhir untuk menjayakan program ini. So please come. Supaya kami rasa happy.




Cantik kan?.
So MESTI datang.
Sekian.

Comments

Ali Saser said…
Lawa beg, he3. Saya sempat dapat beg sandang je. Alhamdulillah.
Unknown said…
salam atie, nak tny ni. mcm mana u bhg masa as student and as herbalifer?

share sket. :)
mama said…
Syabas Atie!!! ingat pesan mama, ayah. Study is yr priority....
Munsyi said…
All the best. Semoga Allah permudahkn urusan kamu. =)
Coach Atie said…
same with ur mom. "Study is yr priority".
Unknown said…
Salam kak atie..", nanti letak post pasal event tu bile free blh? huhu. pendek je..make it super short. just the imp points given during the event. =p if u don't mind. wen ur free taw!!",
slaveofALLAH said…
Salam....syabas my cousin!!!...nak pergi gak!!!!tp ade paper..:(

Popular Posts